شیخ صباح الخالد الصباح، نخست وزیر کویت در دیدار با شیخ حسینه، نخست وزیر نسبت به ایجاد یک پالایشگاه نفت در بنگلادش ابراز علاقه کرد. وی همچنین خواست برای آموزش نظامی اعضای نیروهای دفاعی کویت، آنها را به بنگلادش ارسال کند. شیخ صباح الخالد الصباح روز چهارشنبه در مقر سازمان ملل متحد با شیخ حسینه دیدار کرد. نخست وزیر کویت همچنین یک طرح نقشه راه همکاری های دوجانبه را پیشنهاد کرد.

روزنامه ایندیپندنت، چاپ داکا، ۲۲ سپتامبر: شیخ صباح الخالد الصباح، نخست وزیر کویت در دیدار با شیخ حسینه، نخست وزیر نسبت به ایجاد یک پالایشگاه نفت در بنگلادش ابراز علاقه کرد. وی همچنین خواست برای آموزش نظامی اعضای نیروهای دفاعی کویت، آنها را به بنگلادش ارسال کند. شیخ صباح الخالد الصباح روز چهارشنبه در مقر سازمان ملل متحد با شیخ حسینه دیدار کرد. نخست وزیر کویت همچنین یک طرح نقشه راه همکاری های دوجانبه را پیشنهاد کرد. 
 پس از این دیدار دکتر عبدالمومن، وزیر امور خارجه گفت: "نخست وزیر کویت گفته است که آنها می خواهند به طور مشترک نقشه راه و برنامه عملیاتی را با بنگلادش در پنج سال آینده تهیه کنند." وزیر امور خارجه گفته که شیخ حسینه از پیشنهاد پالایشگاه استقبال کرده و به نخست وزیر کویت اطمینان داده که زمین لازم را برای پالایشگاه پیشنهادی تهیه می کند. وی گفت: "ما آموزش های نظامی و کمک های فنی لازم را به شما ارائه می دهیم."

کد خبر 8901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =